Pozycjonowanie sklepów internetowych

To już fakt. Biznes przenosi się do sieci. Widoczny od kilku lat rozwój e-commerce spotęgowała epidemia koronawirusa. Nawet najwięksi gracze na rynku likwidują swoje sklepy stacjonarne i decydują się na stuprocentową działalność on-line.

Duża konkurencja wymusza nieustanne działania prowadzące do bycia o krok przed innymi. Jednym z takich działań jest inwestycja w pozycjonowanie sklepu internetowego. Poznaj moją ofertę i dowiedz się, jak mogę Ci pomóc optymalizując i pozycjonując Twój e-sklep.

Czym jest pozycjonowanie sklepu internetowego?

Pozycjonowanie sklepu internetowego dąży tak naprawdę do najważniejszej rzeczy dla każdego przedsiębiorcy – posiadania jak największej liczby klientów i czerpania z działalności jak największych zysków.

Cele te można osiągnąć poprzez bycie widocznym w sieci, czyli między innymi zajmowanie wysokiej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarki Google. Aby znaleźć się na podium konieczne jest mądre i systematyczne pozycjonowanie e-sklepu.

Początkujący w branży e-commerce często mają ograniczony budżet i nie chcą poświęcać go na pozycjonowanie. To duży błąd. Mały e-sklep bez historii ma niemal zerowe szanse na wybicie się z tłumu konkurentów o ugruntowanej pozycji, bez poświęcenia czasu i środków na pozycjonowanie.

Jeżeli zależy Ci na rozwoju Twojego sklepu internetowego, inwestycja w optymalizację i pozycjonowanie powinna znaleźć się na szczycie Twoich biznesowych priorytetów.

W jaki sposób zajmę się pozycjonowaniem Twojego sklepu internetowego?

Zakres usług związanych z pozycjonowaniem e-sklepu to między innymi:

  • analiza kodu sklepu internetowego,
  • analiza treści w witrynie,
  • optymalizacja sklepu internetowego, poprzez wypełnienie sklepu wysokiej jakości treściami, frazami kluczowymi, odpowiednimi tagami itp.,
  • optymalizacja e-sklepu pod kątem łatwości obsługi i przyjazności dla użytkownika.

Jak szybko wypozycjonuję Twój e-sklep?

Skuteczne pozycjonowanie wymaga czasu. Nawet ekspert z długoletnim doświadczeniem nie jest w stanie wypozycjonować eSklepu w kilka dni. Wszystkie działania, które podejmę na Twojej witrynie przyniosą wymierne i długofalowe efekty, ale niektóre z nich będą widoczne dopiero po kilku miesiącach.

Jednak uwierz mi, warto poczekać. Wysokie wyniki w Google, stale rosnąca liczba nowych klientów i budowanie Twojej marki – te profity otrzymasz dzięki pozycjonowaniu.

Pamiętaj także, że pozycjonowanie to proces, nieustanne śledzenie trendów i optymalizowanie treści. Dlatego oferuję Ci współpracę w ramach abonamentu miesięcznego.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?

Pozycjonowanie wykonywane przez doświadczonego eksperta SEO nie jest darmowe, ale szybko zwróci Ci się z nawiązką. Tak jak wspominałem, pozycjonowanie sklepu internetowego to szereg działań, często żmudnych i czasochłonnych. Działania te trzeba wykonywać cyklicznie, dostosowując się do zmieniającej się sytuacji na rynku e-commerce.

Jednorazowa współpraca ze specjalistą SEO nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Zaprzestanie pozycjonowania spowoduje szybki spadek sklepu w rankingach i widoczne wygasanie ruchu na stronie. Dlatego usługi pozycjonowania sklepu internetowego oferuję w formie abonamentu miesięcznego.

Wysokość miesięcznego abonamentu uzależniona jest przede wszystkim od:

  • wielkości Twojego e-sklepu,
  • branży w której działasz,
  • efektów jakich oczekujesz.

Mały e-sklep z kilkoma produktami pozycjonuje się łatwiej, niż ogromną platformę e-commerce. Skontaktuj się ze mną, opowiedz o swoim sklepie i oczekiwaniach, a ja zaproponuję Ci atrakcyjną cenę abonamentową za pozycjonowanie Twojego e-sklepu.

Czy pozycjonowanie sklepu internetowego musi być wykonywane przez eksperta?

Doświadczony seowiec, posiadający wiedzę i umiejętności poparte praktyką, o wiele skuteczniej wypozycjonuje Twój sklep internetowy, niż niedoświadczony amator czerpiący wiedzę z tutoriali.

Szybko rosnąca pozycja w rankingu Google, to szybki napływ klientów, którzy zostawią u Ciebie swoje pieniądze, a być może także polecą Twój sklep swoim znajomym, czy rodzinie. Dlatego gdy nie masz czasu i środków, by czekać na większe zyski z Twojego biznesu, powierz pozycjonowanie profesjonaliście.

A co w sytuacji, gdy Twój budżet jest naprawdę mały i nie masz możliwości, by zatrudnić specjalistę SEO? W sieci znajdziesz wiele filmów i artykułów dotyczących pozycjonowania, miej jednak na uwadze to, że przedstawiona tam wiedza może być już zdezaktualizowana. Opierając się na nieaktualnych zaleceniach, możesz stracić dużo czasu, a efekty się nie pojawią.

Dlatego jeżeli jesteś początkującym właścicielem e-sklepu i chciałbyś samodzielnie podjąć się jego pozycjonowania, zapraszam Cię na moje szkolenia z tematyki SEO. Na kursie SEO uzyskasz kompletną i aktualną wiedzę, jak wypozycjonować sklep internetowy samodzielnie.